فرزاد مجیدی: برای بازگرداندن فرهاد خیلی سختی کشیدم

فرزاد مجیدی از تلاش هایش برای بازگرداندن فرهاد به استقلال پرده برداشت تا مشخص بشود اول بیشترین نقش را در آمدن فرهاد به استقلال داشته است.

فرزاد مجیدی برادرفرهاد مجیدی  پیرامون بازگشت فرهاد گفت:« بازگت برادرم به استقلال پس از جلسه ای که شنبه شب با مدیرعامل باشگاه استقلال انجام دادم قطعی شده و فرهاد در روزهای آینده قراردادش را با استقلال قطعی خواهد کرد.» از فرزاد درباره روند مذاکرات پرسیدیم که او این پاسخ را داد:« برای بازگرداندن فرهاد به شخصه خیلی زحمت کشیدم. البته افراد دیگر هم بودند که دوست داشتند فرهاد به استقلال بیاید و این موضوع را پیگیری می کردند.

 اما من خیلی تلاش کردم که فرهاد دوباره پیراهن استقلال را بپوشد. یکسری مشکلات و سوء تفاهم ها بود که شرخدا برطرف شد و حالا با قاطعیت می توانم بگویم که دیگر فرهاد به استقلال بازگشته و هیچ مشکلی وجود ندارد.خیلی خوشحالم که همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد. فرهاد هم در همه این روزها دلش با استقلال بود و دوست داشت شرایط برای بازگشتش فراهم بشود. حالا که فرهاد آمده استقلال هم قوی تر خواهد شد و همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا استقلال قهرمان آسیا بشود. دوست دارم بازگشت فرهاد به استقلال بازی باشگاه خوش یمن باشد و استقلال بیشتر از سال های گذشته جام بگیرد.» فرزاد زمان عقد قرارداد را هم اعلام کرد:« همان طور که می دانید فرهاد هنوز به ایران نیامده است اما در روزهای آتی به ایران می آید. زمان عقد قرارداد مشخص نیست اما چندان هم دور نخواهد بود. فرهاد برادرم دیگر با آقای فتح الله زاده به توافق نهایی رسیده است./ش

قدس آنلاین

 



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: بازگشت فرهاد مجیدی , بازگشت , فرهاد مجیدی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.